دیالیز آغاز خواهد اگر GFR 30 است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

GFR 30چه کاری می تواند GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) 30 می گوید که؟ و اگر دیالیز باید آغاز اگر GFR 30 یا سطح مشابه باقی می ماند؟ اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی یا نه بیمار و در اطراف شما هستند، و شما علاقه مند به این آیتم، سپس انتظار مطالب زیر به شما کمک کند کسب اطلاعات بیشتر.

چه کاری می تواند 30 GFR می گوید این؟

حساب شرایط است در CKD مرحله اواخر 3 همچنین می توانید می گویند که آن مرحله اول تابع مرحله CKD کلیه 4.La در حال حاضر آسیب دیده متوسط تا شدید است، اما شرایط خیلی بد نیست.

آیا آغاز شده دیالیز اگر GFR 30 است؟

خوب، به طور کلی، آن است که هنوز نارس برای شروع دیالیز برای افراد مبتلا به GFR 30. در اغلب کشورها، زمانی که سطح GFR کاهش زیر 15، در حالی که آن 10 در برخی کشورهای دیگر است، دیالیز آغاز شده است. اما هیچ مطلق در این دنیا وجود دارد.

اگر مردم با GFR 30 در حال حاضر مبتلا به برخی از علائم آشکار و یا عوارضی مانند تنگی نفس، تهوع و استفراغ، و یا مشکلات قلبی، و یا سطح پتاسیم سرم آنها تجاوز 7 میلی مول / L، و غیره، و سپس آنها باید دیالیز فوری دارند اجتناب از جدی تر عواقب suceden.Diferentes مردم شرایط مختلف، بنابراین اگر باید دیالیز آغاز و یا هیچ رابطه مستقیم با سطح کراتینین و یا یک سطح از GFR، که بستگی به شرایط خاص از بیماران.

پس چه باید مردم با GFR 30؟

اگر انجام بهترین خود را برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، باید بدانید تنها درمان موثر است برای کمک به بهبود سطح خود را از GFR más.Una هنگامی که کلیه ها کار دوباره، دیالیز، البته، نمی تواند necesario.Si شما علاقه مند به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کمک به بهبود سطح GFR، به عنوان دوست دارید را انتخاب کنید، ترک یک پیام در پایین، یا یک ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com ما ارسال، می تواند در 24 ساعت دریافت می باشد.





:: برچسب‌ها: GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) 30, ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: